Wednesday, September 5, 2012

Emotsioonid

Karjun, nutan, hingeldan. Torm möllab mu sees. Ma ei suuda enam niimodi jätkata. Ma ei taha enam niimodi jätkata, aga lahendust ei näe. Läbi oma valu ja jonni ei ulatu selleni. Ma tunnen, kuidas verd voolab mu hingest, aga ma ei saa plaastrit kasutada. Kogu aeg läheb järjest valusamaks. Tajun, et õhk võib muutuda väga paksuks, aga ma ei suuda seda kuidagi vältida. Energia sai lihtsalt otsa. Motivatsioon puudub. Lisaks ma pulbitsen vihast ja pettumusest.
Ei, ära puuduta mind, nii on parem, kui et ujuda suurema valu ja pettumuste meres.
Näin kõrk ja külm, kuid vaid selleks, et oma haavu peita. Tegelikult põlen seesmiselt. Vaid üksinda olles on pisarad mu näo katteks.
Ma palun, et kõik saaks korda, et see piin lakkaks.
Ei jaksa enam kaua.

No comments:

Post a Comment